Loyale en terugkerende klanten

Loyale klanten zijn van groot belang voor elke onderneming. Een loyale klant zorgt niet alleen voor terugkerende omzet maar zorgt ook voor het aanbrengen van nieuwe klanten. Stradas heeft een tablet applicatie ontwikkeld waarmee we de klanttevredenheid meten en klanten activeren om terug te komen naar uw bedrijf of winkel.

Via de applicatie meten we wie de klanten zijn, waar ze vandaan komen, wat ze van uw bedrijf vinden en hoe ze uw bedrijf beoordelen. Zo verzamelt u niet alleen klantgegevens maar verbetert u de eigen dienstverlening en kunt u uw klanten gerichter bedienen. Met als gevolg meer klantcontact en meer terugkerende klanten.


Tablet onderzoek

  • Meer loyaliteit en terugkerende klanten
  • Hogere klanttevredenheid
  • Meer klantcontact
  • Marketing en promotie acties
  • Klantgegevens verzamelen en gerichte acties en aanbiedingen
  • Verbeteringen in dienstverlening doorvoeren
  • Online reviews plaatsen
  • Meer volgers en contact via social media

Demo en uitleg? Neem contact met ons op.

 


TevredenheidWat wordt er gemeten:

  • Klanttevredenheid algemeen
  • Klanttevredenheid verschillende aspecten van de dienstverlening
  • NPS (de mate van loyaliteit van uw klanten)
  • Klantgegevens
  • Uit te breiden met specifieke vragen of interacties

 


Hoe werkt het?

Stradas levert de tablet inclusief stand en zorgt voor de inrichting. We richten het onderzoek specifiek voor uw bedrijf in. En koppelen daar waar nodig een marketing of promotie actie aan.

U krijgt maandelijks de resultaten overzichtelijk gerapporteerd inclusief de gegevens van de ondervraagde klanten.

We leveren support bij het opvolgen met marketing acties, nieuwsbrieven, social media en online marketing.

Wat kan dat voor uw onderneming betekenen? Maak vrijblijvend een afspraak.