Conversie verbetering

Conversie betekent het aantal bezoekers dat iets doet op een website. Zoals contact aanvragen, een e-book downloaden of een pagina bezoeken. Dit is vaak het doel van de website. Stradas zorgt ervoor dat de website zo presteert dat de kans op conversie zo hoog mogelijk is. Dit is allemaal meetbaar doormiddel van statistieken en rapportages.

We passen de websites aan zodat ze een groot mogelijke kans op conversie – en dus aanvragen, leads en contact – maken.
[divider]

Google analytics

Een van de belangrijkste manieren om conversie te verbeteren is het inzetten van Google Analytics. We maken inzichtelijk hoe bezoekers op de site zich gedragen. Voorbeelden zijn hoe lang een bezoeker op een bepaalde pagina blijft, waar deze direct afhaakt of hoe lang het duurt tot een bepaald doel is bereikt. Met deze informatie komen we erachter welke pagina’s en informatie wel en niet werkt. En passen de website daarop aan.

Ook kunnen we advertentiecampagnes van bijvoorbeeld Facebook, Adwords of andere publishers meten zodat direct duidelijk is wat de kosten per conversie zijn en of het werkt of niet.

Stradas is tevens Google Analytics Certified. En geeft ook trainingen op locatie of op aanvraag op het gebied van analytics of online marketing.

Neem contact op voor de mogelijkheden.