Verbeter je Adwords campagne

[two_third last=”no” spacing=”yes” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” border_position=”all” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”” padding=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”” animation_speed=”0.1″ class=”” id=””][fusion_text]Het lijkt simpel, het opzetten van een Adwords campagne. Nadat je een gratis voucher hebt gebruikt en tegoed hebt ga je adverteren. Je maakt advertenties aan, voegt zoekwoorden toe en wacht af. Nadat het tegoed binnen 2 dagen is opgebruikt en er geen één klant bij is gekomen trek je gedesillusioneerd de stekker eruit. Hoe kan dat toch? Mensen hebben wel op mijn advertentie geklikt, wat doe ik dan verkeerd?

Vrijblijvende campagne scan

Heb je momenteel een campagne lopen? Stradas scant de campagne vrijblijvend en we geven je direct een aantal tips over hoe het evt. nog beter kan. Natuurlijk zetten we ook nieuwe campagnes op.

[accordian divider_line=”” class=”” id=””]
[toggle title=”Vrijblijvende Campagne Scan” open=”yes”]Vul onderstaand formulier in zodat we contact met u kunnen opnemen[si-contact-form form=’9′][/toggle]
[/accordian]

Veelvoorkomend

Bovenstaande is een veelvoorkomend verhaal. Het opzetten én bijhouden van een Adwords campagne vereist tijd en vooral kennis. Het is heel gemakkelijk om snel een groot budget te verbruiken. En even gemakkelijk om er weer mee te stoppen als het niet werkt. Als je zelf een Adwords campagne gaat opzetten neem dan in elk geval de volgende 3 tips mee:

  1. Begin met een zoekwoordonderzoek.  Zo een onderzoek bespaart je uiteindelijk veel tijd en geeft je informatie over kosten, bereik en concurrentie. Je kunt het daarnaast ook goed gebruiken voor het optimaliseren van je website.
  2. Zorg er voor dat je weet waarom je bepaalde zoekwoorden algemeen of specifiek adverteert. Stel: Je bent werkzaam als binnenhuis architect en je voegt als zoekwoord toe “Binnenhuis Architect”. Nu wil je niet dat mensen die zoeken op “Opleiding Binnenhuisarchitect” op je website terecht komen. Bekijk dus per zoekwoord op welke manier je dit opzet. En welke woorden je evt. weer uitsluit.
  3. Meten is weten. Stel conversies in op voor jou belangrijke gebeurtenissen. Dat kan een contactaanvraag zijn, het bezoeken van een pagina of het downloaden van een gratis e-book. Als je de conversies meet kun je ook zien vanuit welke bron de bezoekers komen en dus of het rendabel is om de campagne op dezelfde manier voort te zetten.

[/fusion_text][/two_third][one_third last=”yes” spacing=”yes” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” border_position=”all” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”” padding=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”” animation_speed=”0.1″ class=”” id=””][fusion_text]Zoekmachine Marketing[/fusion_text][fusion_text]

Over Stradas en Adwords

Gemiddeld stijgt het conversiepercentage met 45% bij campagnes die wij onder onze hoede hebben. Wij zijn Google Partner voor Adwords en Analytics. Dat betekent dat wij de expertise in huis hebben en constant van de laatste ontwikkelingen op de hoogte zijn om de campagnes zo goed mogelijk te onderhouden.

Ook bij bestaande campagnes kunnen we vaak flinke kostenbesparingen bereiken. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden en een vrijblijvende intake.[/fusion_text][/one_third]