[three_fourth last=”no” spacing=”yes” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” border_position=”all” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”” padding=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”” animation_speed=”0.1″ class=”” id=””][fusion_text]Ben je als ondernemer op zoek naar nieuw personeel voor uitbreiding van je bedrijf of vervanging? Dan kom je op een punt dat je ook een advertentie wilt laten plaatsen. Dat kost vaak veel geld, tijd en wordt aan een veel grotere groep getoond dan voor jou relevant is.

Stradas heeft daar een oplossing voor. Wij zorgen ervoor dat exact jouw doelgroep de advertentie via Social Media te zien krijgt. Gegarandeerd!

Garantie

Waarom kunnen wij dat garanderen? Wij kunnen precies selecteren wie de advertentie te zien krijgt. Daarnaast klikt er een aantal van deze mensen naar de website om de advertentie te bekijken. Gemiddeld zo een 300-400 mensen. Daaruit komen gemiddeld 5-7 geschikte kandidaten. Ruime keuze dus.

Vergelijk met traditionele advertentie (geprint)

Bespaar  veel geld op advertentiekosten door ons de online zoektocht te laten doen. Hieronder zie je een vergelijk met een traditionele advertentie:

[table id=1 /]

En verder?

Het zoeken naar een nieuwe medewerker hoort binnen een werving en selectie traject. Denk daarbij aan een functie analyse, recruitment, briefselectie, kennismakingsgesprekken, selectiegesprek, referentiecheck, assessments, arbeidsvoorwaarden etc. Deze stappen kun je als ondernemer zelf zetten of een professional inschakelen. Stradas werkt samen met HR adviseurs die de overige werving en selectie procedure kan begeleiden.

Meer informatie

Vul hieronder je contactgegevens in en we nemen zsm contact op om de details te bespreken.

[si-contact-form form=’1′][/fusion_text][/three_fourth][one_fourth last=”yes” spacing=”yes” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” border_position=”all” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”” padding=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”” animation_speed=”0.1″ class=”” id=””][fusion_text]

Online Personeelsadvertentie 
€ 475/ex. BTW
  • Besparen op kosten
  • Gegarandeerd reactie
  • Alleen gericht op juiste doelgroep
  • Binnen 2 weken selectie uit kandidaten!

Wil je ook binnen 2 weken een geschikte medewerker?

[button link=”#contact” color=”orange” size=”” stretch=”” type=”” shape=”” target=”_self” title=”” gradient_colors=”|” gradient_hover_colors=”|” accent_color=”” accent_hover_color=”” bevel_color=”” border_width=”1px” icon=”fa-arrow-down” icon_divider=”yes” icon_position=”left” modal=”” animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ alignment=”left” class=”” id=””]Contact opnemen[/button]

Interessant?

Bel: 0229-507975

Wat voor type medewerkers?

Onze inzet betaalt zich vooral uit bij algemeen, commercieel, ondersteunend, allround medewerkers. Bijvoorbeeld een algemeen medewerker, facilitair medewerker, back office medewerker, schoonheidsspecialiste, baliemedewerker, bediening, secretaresse, financieel medewerker, administratief medewerker en nog veel meer voobeelden. Benieuwd wat we voor u kunnen doen? Neem contact op.[/fusion_text][/one_fourth]