Een Facebook advertentie met meerdere plaatjes; Werkt dat?

Facebook meerdere productenJe ziet het steeds vaker voorbij komen. Zowel op desktops als op mobiele telefoons: Facebook advertenties met meerdere producten of plaatjes. Maar werkt dit nu ook? Nomorerack heeft een test gedaan met deze methode van adverteren en zag de doorklikratio met 42% stijgen en de kosten per acquisitie dalen met 42 tot 45%.

Het voordeel is dat je specifieke producten of diensten onder de aandacht kunt brengen bij jouw doelgroep. Zeer specifiek en je kunt er zelfs zover in gaan dat je het op basis van tijd tot laatste aankoop laat variëren. Wat heb je hier als ZZP’er aan? Je kunt meerdere producten of diensten tegelijkertijd onder de aandacht brengen en zo laten zien wat je te bieden hebt. Zo maken mensen de keuze om naar je website te klikken op een eerder moment en zal de conversie van de mensen die naar je website gaat ook hoger zijn.

Deze vorm van adverteren is in eerste instantie vrijgemaakt voor reclamebureau’s en zal later worden uitgerold naar alle gebruikers. Neem contact met ons op om de evt. mogelijkheden te bespreken.